11/8-07

oj, nu var det ett tag sen jag bloggade senast. Jag har haft så mycket annat att göra, så det har inte blivit något. Men nu kommer det lite om veckan och det som händer nu i helgen.

I veckan har vi haft två träningar. Det har vart uppehåll båda gångerna. Och jag känner mig faktist nöjd med mina prestationer denhär veckan. Jag måste bara lära mig att trycka till höften, och armen samtidigt. Få dom att samarbeta. Annars har det bara blivit bättre.Använde mina kastskor i onsdags. Det gick mycket bättre då. Så i fortsättningen ska jag använda dom.

I helgen är det dags för DM för 12-13 och 14 åringar. Lycka till allihop!

På måndag skriver jag lite mer om hur det gått för dom.

Ha de toppen!

f.eklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0