25/8-07

Nu har den stora glädjenyheten spridit sig i landet. Ida Storm har tagit en silvermedalj i USM i en av sina paradgrenar, slägga. Även Elin lyckades bra, i sin gren spjut, och kammade hem en fjärdeplats. Det är verkligen inte dåligt.
Jag tycker vi hurrar.
HURRA HURRA HURRA!

En liten sammafattning av Lag-Dm. ( jag är dålig på att uppdatera, jag vet )
Vi åkte till Värendsvallen med tre lag. Kom hem med ett finallag, och två mycket bra presterande lag.
P11 låg etta sen förra lag-dm:et, och höll sin position hela dagen. Alla killar presterade bra i sina grenar. De lyckades fixa en biljett till finalen, efter ett finfint lopp i stafetten. Grattis.

F11 hade en mycket bra dag, men lyckades ändå inte hela vägen. Tyvärr. Men de lyckades fixa en glad dag med en massa glada skratt och viktigast av allt de hade varandra, och de hade kul.

F13 var det lag som presterade bäst, enskilt. Alla i laget slog något personligt rekord. Och mer kan man väl inte förvänta sig?! Även de hade en mycket glad dag, trots att finalplatserna togs av några andra.

Sammafattningsvis kan man säga såhär. Ik Hinden är bäst, på att ha kul. Vi stöttar varann, och framkallar glada skratt, hur det än går.
 

Träningen i veckan har gått bra. Vi har kört en massa Styrka. ( eller jag gjorde inget i måndags, skäms på mig. Men jag har börjat skolan, jobbiga lärare, kan man skylla på ) Det var min första styrketräning på hela sommaren, och det kändes. Men det behövdes.

Och så slutningsvis, vill jag säga lycka till till Ida i sina kommande grenar. =)

f.eklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0