Inomhussäsongen- ny grupp och läger.

Japp nu har inomhussäsongne börjat, och även hunnit hålla på ett tag sen jag skrev sist.

Vi har startat en ny grupp, anna och jag, där det är 98-99 som är med.
De är jättekul att så många nya har börjat, och de verkar tycka det är kul också. Vi har även börjat fundera på några tider när vi kan förflytta träningen för dem till OG-hallen.

I helgen har det vart läger för blivande 13-14 åringarna i våran Og-hall. Det lät på många som de tyckte de var jättekul, och det tror jag att det var. Nästan 50 stycken ungdomar hade letat sig dit.
De fick träna olika grenar, i blandade grupper mellan föreningarna som kom dit.  De fick även leka lekar, och höra en föreläsning med Nicklas Wiberg om hans friidrottskarriär.

Jag hoppas att jag kommer med ny information senare, eller så kanske jag skriver utan information. man vet aldrig.
Plötsligt så händer det.

f.eklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0