Ett extra inlägg.

Två veckor har det gått.
En vecka kvar.
Tills inomhussäsongen börjar. 
Jag måste erkänna en sak. Jag har inte varit så aktiv dehär två veckorna. 
Men det känns skönt också, att ha fått två veckor ledigt, snart tre. 
Men jag har faktist rört mig lite också. Varit ute och gått mycket. Det är också en sorts träning. 
Alternativ träning kan man också kalla det. Lite som en förberedelse inför den tuffa inomhussäsongen. Ta det lugnt, innan den stora smällen kommer.  

Jag ska lova en sak! Denhär inomhussäsongen ska jag kämpa riktigt hårt! Jag ska inte ge mig överhuvudtaget! Gör jag det, får ni slå mig! Gul och blå, och kanske lite röd.
Lova mig att ni gör det! Så lovar jag att jag ska ge allt.


f eklund.  


Kommentarer
Postat av: Ida S

det är härligt fanny! om du lyckas att hålla uppe modet, ska jag också göra det;) ser ut att bli en lååång vinter!

2007-10-22 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0