GM

Nu var det ett tag sen igen, sen jag uppdaterade. Jag borde egentligen uppdatera hela tiden, men i vissa perioder finns det inte så mycket att skriva om.

Vi har gått över till September månad, och kylan har börjat lägga sig under träningarna. Jag kan rekommendera vantar, för de som är extra känsliga mot kylan.

Tidigt idag, åkte några ik-hindare till GM i Malmö. Fick nyligen en lite rapport från dem, angående bussen de hyrt. Tre mil ifrån Malmö stannade bussen helt. Som tur var så stannade den nära en rastplats, så de behövde inte stå vid vägkanten iaf. Sen kom tre växjöbussar till rastplatsen, så då förhandlade de med dem, och de hindare som skulle börja tävla vid ett, fick åka med växjöbussarna, och de växjöare som inte skulle tävla förräns imorgon, fick stanna kvar en stund. Sen kom en växjöbuss och hämtade dom. Så nu är allt lugnt. 
Men som min kära far sa : " Det är ju alltid kul att det händer något" 

Jag önskar de som ska tävla i helgen, Lycka till och hoppas att allt går bra!

f.eklund 

Kommentarer
Postat av: Anna

det va bra skrivet gillar det dära med vantarna det behöver man verkligen :P

2007-09-16 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0